W grupie pracują:
* Katarzyna Syska - Nauczycielka
* Beata Zielińska - Obsługa
Założenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc KWIECIEŃ gr. "Jeżyki"
Dziecko :
− rozpoznaje i nazywa wybrane ptaki
− słucha utworów muzyki poważnej
− wyszukuje obrazki bociana wśród innych obrazków − omawia życie ptaków wiosną (budowanie gniazd)
− tworzy własne improwizacje ruchowe do muzyki poważnej
− dolicza do podanej liczby elementów i odlicza od podanej liczby elementów (o jeden element więcej lub o jeden element mniej)
− układa chodniczek w kolorach wiosny
− tworzy przeczenia do podanych określeń przymiotnikowych
− wykonuje proste obliczenia na podstawie obrazków
− rozpoznaje zwierzęta wiejskie przedstawione na obrazkach
− naśladuje odgłosy zwierząt
− wymienia produkty otrzymywane od wybranych wiejskich zwierząt
− liczy elementy zbiorów, porównuje liczebność zbiorów
− wie, jak można chronić przyrodę
− wie, jak segregować śmieci
− wskazuje i nazywa właściwe i niewłaściwe zachowania (w kontekście dbania o przyrodę)
− wyjaśnia, jak należy zachowywać się w lesie i dbać o niego
− poznaje otoczenie za pomocą zmysłu węchu
− tworzy kodeks przyjaciela przyrody
- dzieli kwiaty na cięte i doniczkowe
- umiejętnie korzysta z kleju , nożyczek
- dba aby praca została wykonana estetycznie, doprowadzając ją do końca
- przelicza w zakresie do 10 i więcej
- wyznaje zasadę fair play w grach i zabawach oraz torach przeszkód
- rozpoznaje i nazywa godło i flagę Polski
− opowiada o sposobach spędzania wolnego czasu w różnych miejscach
− słucha uważnie wiersza o Syrence warszawskiej
− koloruje rysunek Syrenki warszawskiej
− koloruje herb Warszawy
− koloruje flagę, wykonuje flagę z elementów
− podaje swoje imię i nazwisko, podaje swój adres zamieszkania